FÁZE: Základní část

KOLO: 15. kolo

ROZHODČÍ: Veronika Vávrová, Tomáš Linhart, Petr Lukeš

KOMISAŘ: Roman Šikner

Nymburk bez problémů zdolal Trutnov

Těsně minutá stovka Nymburka

Nymburské basketbalistky nebyly daleko od dalšího pokoření stobodové hranice, ale nakonec Trutnov v závěru ubránil porážku 65:98. Středočešky kralovaly hlavně v úvodním poločase, když v první čtvrtině nasázely 30 bodů a v té druhé ještě o šest bodů více. Když navíc udržely soupeřky na pouhých 23 nastřílených bodech, bylo o výsledku utkání rozhodnuto. Domácí hráčky se ve druhé půli zvedly a vyhrály obě následující čtvrtiny, zápas ale zdramatizovat nezvládly. Trutnov nedokázal zastavit Krystal Vaughnovou, která nasázela 30 bodů, čtrnáct přidala Huňková a třináct Wellsová. Nejlepší střelkyní Trutnova byla s dvanácti body Vašáková, o bod méně dala Kozumplíková a na deset bodů se dostala Štěbetáková.

Petr Kapitulčin (trenér BK Loko Trutnov): „V prvním poločase jsme soupeřkám jejich roli výrazně ulehčili, hráli jsme nevídaně bázlivě a soupeř nás převálcoval. A to nejen se základní sestavou, ale i s náhradnicemi. Naopak po změně stran jsme se začali prát, bojovali jsme o každý míč, zrychlili hru a odměnou nám byla jak desetibodová výhra ve druhém poločase, tak zasloužený potlesk našich fanoušků za předvedenou hru. Přesně tak by to mělo být - bez ohledu na výsledek nechat na hřišti vše, to trutnovský divák vždy uměl ocenit a bylo tomu tak i dnes. Negativem je, že jsme přišly během zápasu pro zranění o dvě další hráčky.“

Dan Kurucz (trenér DSK Basketball Nymburk): „Byl to zápas dvou různých poločasů. V tom prvním, který jsme vyhráli o čtyřicet bodů, jsme hráli rychlý basket, míč putoval rychle z ruky. Bylo vidět, že taková hra nám vyhovuje. Druhý poločas jsme naopak prohráli o deset bodů. Byly k tomu tři důvody. Jedním z nich byla ztráta koncentrace, což by se nemělo stávat, ani když je to o poločase o čtyřicet. Také jsem dost vystřídal a čekal, že lavička se popere o míče, což se úplně nestalo. A je nutné také říct, že domácí tým výrazně zlepšil přechod do útoku, který v prvním poločase moc dobrý neměl. Některé jeho hráčky podaly opravdu dobrý výkon, líbila se mi například Dominika Vašáková, Eliška Štěbetáková nebo tradičně Katka Kozumplíková.“

ZTRÁTY

48.1

55.2